Bandai Namco Entertainment și studioul DONTNOD Entertainment au lansat un prim material de tip developer diary pentru Twin Mirror, thriller-ul psihologic ce marchează debutul publisher-ului în domeniul jocurilor de aventură bazate pe narațiune. În secvențele de mai jos, Oskar Guilbert, CEO al DONTNOD Entertainment, prezintă câteva dintre conceptele ce stau la baza abordării narative din Twin Mirror.
Twin Mirror promite să fie o experiență modelată însuși de jucător, cu o narațiune dinamică în centrul căruia se află un erou chinuit, care trebuie să navigheze prin labirintul construit de realitatea crudă din Basswood, Virginia de vest, și proprii săi demoni.
Jucătorii vor intra în rolul lui Sam, un jurnalist de investigație de 33 de ani, care încearcă să treacă peste o despărțire dureroasă, întorcându-se acasă pentru a lua parte la înmormântarea unui vechi prieten. Sam se va trezi într-o zi în camera de motel, cu cămașa plină de sânge, fără să aibă vreo amintire despre noaptea anterioară. Aventura începe cu decizia lui de a investiga evenimentele pentru a descoperi adevărul, înzestrat fiind doar cu puterea propriei minți. Twin Mirror le va permite jucătorilor să exploreze amintirile lui Sam, pentru a modela investigația sa într-un mod unic și personal. Jucătorul va fi nevoit să ia o serie de decizii deosebit de dificile, fiecare dintre acestea ducându-l mai aproape de adevăr și de descoperirea propriului loc în lume.
Twin Mirror va fi lansat în cursul anului 2019, în versiuni pentru PlayStation 4, Xbox One și PC (în format digital, prin intermediul Steam).
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER